Кияни вимагають обмежити розмір зовнішньої реклами та вивісок
9 листопада на сайті Київради оприлюднено петицію про обмеження розміру реклами. Автор петиції Андрій Копильчук закликає киян врятувати перевантажений рекламою Київ. Станом на 13 жовтня петиція набрала близько 800 підписів.
9 листопада на сайті Київради оприлюднено петицію про обмеження розміру реклами. Автор петиції Андрій Копильчук закликає киян врятувати перевантажений рекламою Київ. Станом на 13 жовтня петиція набрала близько 800 підписів.
Про це KВ стало відомо з петиції на сайті Київради.
Підписуйтесь на “КиївВладу”
У петиції зазначається, що “максимальна площа рекламної площини не повинна перевищувати 5% від площі фасаду будівлі”, а також “висота рекламної площини не повинна перевищувати 1,5 метра“.
Автор петиції Андрій Васильович Копильчук стверджує, що обмеження розміру реклами створить більш безпечне середовище для людей та збереже культурну естетику міста. Архітектурна спадщина не може бути закрита рекламними вивісками. Слід зауважити, що дозвіл на розміщення реклами на об’єктах архітектури видає Мінкульт.
Слідкуйте за “КиївВладою” в Телеграм
Подписаться
“Відповідно до статті 14 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", Ми вважаємо, що питання обмеження розміру реклами на будівлях в Києві належить до відання Київської міської ради, оскільки це питання публічного доброустрою” – доводить автор від імені жителів міста.
У петиції наголошується, що рекламу розміщують занадто великого розміру. Фактично, місто перетворюється на рекламні вивіски, оздоблення фасадів, архітектура, подекуди вікна закриті рекламними оголошеннями. Кияни пропонують додати до переліку місць розміщення реклами її допустимий розмір. Підписати петицію можна електронно на сайті Київської міської ради.
Раніше, 4 листопада, на офіційній сторінці Управління з питань реклами КМДА та КП “Київреклама” повідомлялося про демонтаж 2 665 незаконних рекламних конструкцій лише за жовтень.
Бригади “Київреклами” демонтували рекламу заввишки 20 метрів, як було повідомлено, “суцільну самовільно розміщену конструкцію розміром з 8-ми поверховий будинок, яка перекривала частину вікон, декоративні елементи будинку та елементи інженерних комунікацій”.
У ст. 16 закону “Про рекламу” указано місця, де дозволяється та забороняється розміщення реклами. За ілюстрованими правилами, представленими Управлінням з питань реклами КМДА та КП “Київреклама”, вивіски не можуть бути розміщені вище першого поверху, перекривати чи виходити за межі входу у приміщення, бути розміщеними на балконах. Відповідно до порушень комісія Київради наклала адміністративні штрафи на суму 2,3 млн гривень
Раніше KВ повідомляла про демонтаж незаконної реклами на вул. Академіка Заболотного, вул. Юлії Здановської та вул.Анни Ахматової
Фото: Укрінформ.
КиївВлада
Валерія Томашевська
9 листопада на сайті Київради оприлюднено петицію про обмеження розміру реклами. Автор петиції Андрій Копильчук закликає киян врятувати перевантажений рекламою Київ. Станом на 13 жовтня петиція набрала близько 800 підписів.
Про це KВ стало відомо з петиції на сайті Київради.
Підписуйтесь на “КиївВладу”
У петиції зазначається, що “максимальна площа рекламної площини не повинна перевищувати 5% від площі фасаду будівлі”, а також “висота рекламної площини не повинна перевищувати 1,5 метра“.
Автор петиції Андрій Васильович Копильчук стверджує, що обмеження розміру реклами створить більш безпечне середовище для людей та збереже культурну естетику міста. Архітектурна спадщина не може бути закрита рекламними вивісками. Слід зауважити, що дозвіл на розміщення реклами на об’єктах архітектури видає Мінкульт.
Слідкуйте за “КиївВладою” в Телеграм
Подписаться
“Відповідно до статті 14 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", Ми вважаємо, що питання обмеження розміру реклами на будівлях в Києві належить до відання Київської міської ради, оскільки це питання публічного доброустрою” – доводить автор від імені жителів міста.
У петиції наголошується, що рекламу розміщують занадто великого розміру. Фактично, місто перетворюється на рекламні вивіски, оздоблення фасадів, архітектура, подекуди вікна закриті рекламними оголошеннями. Кияни пропонують додати до переліку місць розміщення реклами її допустимий розмір. Підписати петицію можна електронно на сайті Київської міської ради.
Раніше, 4 листопада, на офіційній сторінці Управління з питань реклами КМДА та КП “Київреклама” повідомлялося про демонтаж 2 665 незаконних рекламних конструкцій лише за жовтень.
Бригади “Київреклами” демонтували рекламу заввишки 20 метрів, як було повідомлено, “суцільну самовільно розміщену конструкцію розміром з 8-ми поверховий будинок, яка перекривала частину вікон, декоративні елементи будинку та елементи інженерних комунікацій”.
У ст. 16 закону “Про рекламу” указано місця, де дозволяється та забороняється розміщення реклами. За ілюстрованими правилами, представленими Управлінням з питань реклами КМДА та КП “Київреклама”, вивіски не можуть бути розміщені вище першого поверху, перекривати чи виходити за межі входу у приміщення, бути розміщеними на балконах. Відповідно до порушень комісія Київради наклала адміністративні штрафи на суму 2,3 млн гривень
Раніше KВ повідомляла про демонтаж незаконної реклами на вул. Академіка Заболотного, вул. Юлії Здановської та вул.Анни Ахматової
Фото: Укрінформ.
КиївВлада
Валерія Томашевська
Вернуться назад