DataLife Engine > Новости Киева > PROMO «Історії перемог»: спецпроєкт про людей, які довели, що рак — не вирок

PROMO «Історії перемог»: спецпроєкт про людей, які довели, що рак — не вирок

За даними МОЗ, на початок 2021 року в Україні на обліку у медзакладах перебуває мільйон онкопацієнтів. Тобто, кожен 42 українець живе і бореться з діагнозом, і що важливо, більше третини всіх, хто звертається про допомогу у медичні заклади, роблять це на останніх стадіях захворювання. 

Вірити в одужання стає важко, особливо коли скрізь чуєш про приреченість онкопацієнтів. Однак, власна мотивація не менш важлива, ніж зусилля лікарів. Є ті, хто успішно здолав захворювання всупереч усім «але». А отже, рак — не вирок!

Однак, якщо рак стався, лікування виснажує фізично, а сам факт захворювання і супутні труднощі можуть погіршувати психоемоційний стан, що ніяк не сприяє одужанню. Професійна психологічна підтримка онкопацієнтів та їхніх близьких стала можливою зокрема завдяки Всеукраїнській соціально-освітній кампанії «Бути поруч». За участі експертів медичної спільноти в рамках проєкту проводяться вебінари на актуальні теми як-то харчування при діагнозі, реабілітація, підготовка до операції, проведення хімієтерапії тощо. На офіційному сайті можна знайти інформацію про види раку, соціалізацію та планування життя онкопацієнтів, а також надихнутися досвідом тих, хто переміг захворювання.

У рамках проєкту «Бути поруч» для поглиблення підтримки онкопацієнтів створили спецпроєкт «Історії перемог». У ньому планується зібрати історії людей, які успішно подолали рак, можуть і бажають поділитися своїм досвідом. Автори спецпроєкту шукають людей, які готові розповісти про те, чи було їхнє зіткнення з діагнозом рівним, чим надихалися вони впродовж лікування і які висновки зробили після його завершення. У їхніх одкровеннях онкопацієнти можуть знайти ресурс, щоб відстоювати своє право на життя.

Отже, спецпроєкт «Історії перемог» створений, щоб звернути фокус онкопацієнтів на власних можливостях, додати впевненості та мотивації у боротьбі й віри у власне одужання. Життя після раку є!

Приєднуйтесь до спецпроєкту «Історії перемог» та розповідайте про нього друзям та близьким. Кожен, хто пережив це захворювання, може стати частиною спецпроєкту. Отримати подробиці участі та слідкувати за його розвитком можна на сторінці «Бути поруч» у Facebook та офіційному сайті в розділі «Історії життя».


В меню McDonald’s в Украине появились любимые блюда участников южнокорейской группы BTS.

Об этом сообщается на странице McDonald’s Украина в Instagram.


«BTS x McD: Jung Kook the Golden Maknae встречает "Золотые Арки"», — говорится в сообщении.

Любимые блюда участников BTS появились во всех ресторанах сети в Украине. Заказать их можно будет в самих ресторанах, на экспресс-окнах или на McDrive. В меню входит большая порция картошки фри, девять кусочков Чикен МакНаггетс, большая порция напитка и два любимых соуса группы: сладкий чили и каджун. Последний создали по популярным рецептам McDonald’s в Южной Корее.

Ранее сообщалось, что участник группы BTS появился в клипе со шляпой украинского бренда.

В ботаническом саду имени Фомина, который находится возле станции метро «Университет», установили необычную ажурную беседку переработанного пластика. Арт-объект назвали «Диалог».

Об этом сообщает компания «Дорогоцінний пластик», которая занимается изготовлением изделий из переработанного пластика.


В шарообразной беседке есть сидения для трех человек. Спинки сидений переходят в изогнутые стены с вырезанным в них ажурным узором. По центру расположен столик, который также служит зарядкой для смартфонов и других гаджетов. Подключиться к нему можно через USB-розетку, а питание обеспечивает установленная на крыше солнечная панель.

Над объектом работали более пяти месяцев, а на его создание потратили 150 кг пластика или около 75 тысяч крышечек.

Беседку установили в сотрудничестве с ОБСЕ Украина. Она расположена возле входа в ботсад Фомина со стороны пересечения улиц Льва Толстого и Тарасовской.




Вернуться назад