Можливі корупційні порушення в Автобусному парку № 5 шокують своєю нахабністю - нардеп
Народний депутат Верховної Ради (фракція “Слуга народу”) Олександр Качура заявив про можливі корупційні схеми в столичному автобусному парку № 5. Він буде вимагати від правоохоронних органів почати розслідування кримінального провадження.
Народний депутат Верховної Ради (фракція “Слуга народу”) Олександр Качура заявив про можливі корупційні схеми в столичному автобусному парку № 5. Він буде вимагати від правоохоронних органів відкриття кримінального провадження.
Про це KV стало відомо із повідомлення нардепа Олександр Качури у Facebook.
Подписывайтесь на новости “КиевVласть”
“Назріває черговий скандал, пов’язаний з Київською міською владою. До мене надійшла інформація про можливі корупційні схеми та інші порушення в Автобусному парку № 5, який є філією КП “Київпастранс”, і вони шокують рівнем своєї безпринципності та нахабності”, – написав Качура.
Нардеп наводить твердження небайдужих працівників:
- Автомийка, на яку було виділено 3 млн гривень, не працює, і водії змушені вручну із шлангами та щітками мити автобуси. 12 автомийників на підприємстві працюють тільки за документами.
- Не зважаючи на те, що тільки 2 роки тому були виділені кошти на реконструкцію автопарку, майстерня з ремонту транспорту не опалюється і не укомплектована навіть базовим обладнанням, таким як автопідйомники.
- В промислових масштабах щодня списується пальне. На жаль, це традиційна хвороба для таких підприємств, але щоб по 3 тони за добу і зі списуванням пального на технічні автомобілі, які його не використовують. Таке нахабство зустрічаю вперше.
- Якщо водій бажає їздити на новому автобусі, купленому за міський бюджет, він має заплатити за це право $400 (!). Щоправда існує “програма лояльності” і цю суму можна виплачувати частинами.
- Запчастини продають за межі підприємства приватним перевізникам. Гроші, як стверджує джерело, йдуть безпосередньо в кишеню керівництву підприємства.
- В автобусному парку 5 автобусів працюють особисто на заступника директора парку. На лінії видають “ліві” квитки, ці автобуси автопарк заправляє в повному обсязі, не додаючи іншим пального на маршрути.
Подписывайтесь на новости “КиевVласть” в Телеграм
Подписаться
“Виникає багато питань і, виходячи з масштабів ситуації, вони є не тільки до керівництва підприємства, а й до київських чиновників найвищого рангу та до міського голови безпосередньо. Якщо така корупційна схема існує, щоб її не помічати, потрібно бути або ідіотом, або бути її учасником. Та в цьому вже має розібратись слідство”, – написав Качура.
Нардеп буде вимагати від правоохоронних органів відкриття кримінального провадження за даними фактами. Він направив відповідне депутатське звернення.
Фото: Facebook-сторінка Олександра Качури
КиевVласть
Олексій Вєтров
Народний депутат Верховної Ради (фракція “Слуга народу”) Олександр Качура заявив про можливі корупційні схеми в столичному автобусному парку № 5. Він буде вимагати від правоохоронних органів відкриття кримінального провадження.
Про це KV стало відомо із повідомлення нардепа Олександр Качури у Facebook.
Подписывайтесь на новости “КиевVласть”
“Назріває черговий скандал, пов’язаний з Київською міською владою. До мене надійшла інформація про можливі корупційні схеми та інші порушення в Автобусному парку № 5, який є філією КП “Київпастранс”, і вони шокують рівнем своєї безпринципності та нахабності”, – написав Качура.
Нардеп наводить твердження небайдужих працівників:
- Автомийка, на яку було виділено 3 млн гривень, не працює, і водії змушені вручну із шлангами та щітками мити автобуси. 12 автомийників на підприємстві працюють тільки за документами.
- Не зважаючи на те, що тільки 2 роки тому були виділені кошти на реконструкцію автопарку, майстерня з ремонту транспорту не опалюється і не укомплектована навіть базовим обладнанням, таким як автопідйомники.
- В промислових масштабах щодня списується пальне. На жаль, це традиційна хвороба для таких підприємств, але щоб по 3 тони за добу і зі списуванням пального на технічні автомобілі, які його не використовують. Таке нахабство зустрічаю вперше.
- Якщо водій бажає їздити на новому автобусі, купленому за міський бюджет, він має заплатити за це право $400 (!). Щоправда існує “програма лояльності” і цю суму можна виплачувати частинами.
- Запчастини продають за межі підприємства приватним перевізникам. Гроші, як стверджує джерело, йдуть безпосередньо в кишеню керівництву підприємства.
- В автобусному парку 5 автобусів працюють особисто на заступника директора парку. На лінії видають “ліві” квитки, ці автобуси автопарк заправляє в повному обсязі, не додаючи іншим пального на маршрути.
Подписывайтесь на новости “КиевVласть” в Телеграм
Подписаться
“Виникає багато питань і, виходячи з масштабів ситуації, вони є не тільки до керівництва підприємства, а й до київських чиновників найвищого рангу та до міського голови безпосередньо. Якщо така корупційна схема існує, щоб її не помічати, потрібно бути або ідіотом, або бути її учасником. Та в цьому вже має розібратись слідство”, – написав Качура.
Нардеп буде вимагати від правоохоронних органів відкриття кримінального провадження за даними фактами. Він направив відповідне депутатське звернення.
Фото: Facebook-сторінка Олександра Качури
КиевVласть
Олексій Вєтров
Вернуться назад