DataLife Engine > Новости Киева > Як Автопро допомагає своїм продавцям: безкоштовні кліки та телеграм-бот

Як Автопро допомагає своїм продавцям: безкоштовні кліки та телеграм-бот

Популярний майданчик для продажу автозапчастин та автотоварів Автопро з 1 березня скасував плату за кліки. Рішення було прийнято для підтримки продавців, яких тут понад 4 тисячі, а також щоб стимулювати ринок запчастин як частину української економіки. Під час війни запчастини — товар першої необхідності, безліч автомобілів застрягли у ремонті, через що люди не можуть виїхати, допомогти близьким чи взяти участь у волонтерській роботі.

Популярний майданчик для продажу автозапчастин та автотоварів Автопро з 1 березня скасував плату за кліки. Рішення було прийнято для підтримки продавців, яких тут понад 4 тисячі, а також щоб стимулювати ринок запчастин як частину української економіки. Під час війни запчастини — товар першої необхідності, безліч автомобілів застрягли у ремонті, через що люди не можуть виїхати, допомогти близьким чи взяти участь у волонтерській роботі.


Про це KV стало відомо з релізу Автопро.
Безкоштовні кліки — мотивація для продавців повертатися до звичної роботи, завантажувати на Автопро максимум доступних запчастин, не заощаджуючи на переглядах. І продавати хоча б у межах свого регіону чи з доставкою туди, куди це можливо. “Військовий тариф” на Автопро діє до кінця місяця і в разі потреби буде продовжений до стабілізації ситуації в країні.


Подписывайтесь на новости “КиевVласть” в Телеграм

Подписаться



Ще одним рішенням, яке пропонує Автопро, став телеграм-бот “Пошукач запчастин”. За допомогою цього робота можуть знайти один одного покупці та продавці автозапчастин з одного регіону. Там, де через військові дії порушено логістику, локальні продажі — єдине рішення. Співробітники маркетплейсу за кілька днів розробили бот, який приймає та обробляє заявки для покупців. Щоб подати заявку, треба пройти лише п'ять кроків:
● повідомити марку та модель машини
● вказати VIN-номер авто для перевірки сумісності
● перерахувати необхідні запчастини
● вибрати свій регіон зі списку
● надіслати боту свій контактний номер.


Після цього заявка на запчастини надходить у чат для продавців із конкретного регіону. Продавець, який готовий продати потрібне, пише про це у коментарях до заявки та зв'язується з покупцем. Щоб відстежувати статус свого запиту, покупці можуть перейти до чату за посиланням з бота.
Автопро закликає продавців з усієї України вступати у свої регіональні чати, щоб запчастини залишалися доступними по всій країні і торгівля тривала, незважаючи на важкі умови. Щоб Україна вистояла у цій війні, економіка має функціонувати.Фото: надано компанієюКиевVласть
Олексій Алтинов



Вернуться назад