DataLife Engine > Новости Киева > Киян закликають терміново підтримати петицію про гроші на безбар'єрність та безпеку дорожнього руху

Киян закликають терміново підтримати петицію про гроші на безбар'єрність та безпеку дорожнього руху

Громадські активісти майже зібрали необхідну кількість підписів під електронною петицією з вимогою від столичної влади виділити 3,57 млрд гривень на безбар'єрність, безпеку дорожнього руху і ремонт зношеної трамвайної інфраструктури.

Громадські активісти майже зібрали необхідну кількість підписів під електронною петицією з вимогою від столичної влади виділити 3,57 млрд гривень на безбар'єрність, безпеку дорожнього руху і ремонт зношеної трамвайної інфраструктури.


Про це KВ дізналася з електронної петиції №12695 “Бюджет 2024 року на безбар'єрність, безпеку дорожнього руху і ремонт зношеної трамвайної інфраструктури”, яка зібрала станом на 23 січня 2024 року 5216 підписів з 6000 необхідних для її розгляду місцевою владою.Підписуйтесь на “КиївВладу”


“У проекті бюджету Києва на 2024 рік відсутні в достатньому обсязі (а по деяким програм взагалі відсутні) кошти на визначені Стратегією розвитку Києва до 2025 року та Міською цільовою програмою приорітети міста – безбар'єрність, безпека дорожнього руху та ремонт зношеної інфраструктури громадського транспорту. У бюджет знову закладаються кошти на мільярдні багаторівневі автомобільні розв'язки та інші непотрібні зараз інфраструктурні проекти. При цьому десятки вулиць в Києві людина на кріслі колісному в принципі не може перетнути попри рішення Київради про облаштування наземних переходів. На більшості трамвайних ліній відсутні безбар'єрні трамвайні платформи, а колії знаходяться у жахливому стані, що не дозволяє запустити туди сучасні низькопідлогові трамваї. І на виправлення цих проблем кошти не закладено”, – сказано в преамбулі до петиції.
Слідкуйте за “КиївВладою” в Телеграм

Подписаться



“Тому ми, ГО "Пасажири Києва", вимагаємо внести до бюджету заходи по безбар'єрності, безпеці дорожнього руху і ремонту зношеної трамвайної інфраструктури на суму 3,57 млрд грн за рахунок зменшення непріоритетних видатків”, додають автори й викладають перелік статей видатків, на їх думку, вельми необхідних:


“Ремонт найбільш проблемних ділянок тротуарів, пониження бордюрного каменю на пішохідних переходах – +700 000,00 тис. грн
Розробка комплесних схем організації дорожнього руху – +200 000,00 тис. грн
Облаштування підвищених нерегульованих пішохідних переходів, кілець малого радіусу, “антикишень” та інших засобів заспокоєння дорожнього руху – +200 000,00 тис. грн
Організація виділених смуг для маршрутного транспорту, встановлення “кассельських” бордюрів на зупинках – +100 000,00 тис. грн
Будівництво світлофорних об'єктів – +55 000,00 тис. грн
Реконструкція світлофорних об'єктів – +90 000,00 тис. грн
Реконструкція трамвайної лінії по вул. Алма-Атинській у Дніпровському районі м. Києва – +25 000,00 тис. грн
Реконструкція та будівництво трамвайної лінії від вул. Гната Юри до ЗАТ “Кисневий завод” – +200 000,00 тис. грн
Реконструкція трамвайної лінії від вул. Милославської до Дарницького залізничного вокзалу – +500 000,00 тис. грн
Реконструкція трамвайної лінії по вул. Дмитрівській у Шевченківському районі м. Києва – +10 000,00 тис. грн
Реконструкція вулиці Глибочицької у Шевченківському районі м. Києва – +10 000,00 тис. грн
Капітальний/середній ремонт трамвайних ліній, що розташовані на відокремленому полотні – +700 000,00 тис. грн
Будівництво трамвайних платформ, що розташовані на трамвайних лініях на відокремленому полотні – +250 000,00 тис. грн
Будівництво “віденських” зупинок на трамвайних лініях, що суміщені з проїзною частиною – +50 000,00 тис. грн
Будівництво тролейбусної лінії по вул. Васильківській від Амурської площі до Голосіївської площі – +10 000,00 тис. грн
Будівництво велосипедної доріжки по веломаршруту “Солом'янка – Центр” в м. Києві – +30 000,00 тис. грн
Реконструкція аварійно-небезпечних перехресть та ділянок вулично-дорожньої мережі – +50 000,00 тис. грн
Придбання автобусів малої місткості – +100 000,00 тис. грн
Придбання спеціалізованої техніки КП "Київпастранс" – +78 000,00 тис. грн
Капітальні ремонти рухомого складу КП "Київпастранс" – +166 000,00 тис. грн
Будівництво мереж зовнішнього освітлення на наземних пішохідних переходах міста Києва та їх облаштування технічними засобами організації дорожнього руху – +50 000,00 тис. грн
Реконструкція транспортної розв'язки на перетині вулиці Богатирської з вулицею Полярною в Оболонському районі – -350,80 тис. грн.
Будівництво великої окружної дороги на ділянці від просп. Маршала Рокоссовського до вулиці Богатирської з будівництвом транспортної розв'язки в різних рівнях – -25,00 тис. грн.
Зменшення видатків для забезпечення фінансування інших програм і об'єктів – -3 198,20 тис. грн”.


Читайте: На трамвайній станції Шухевича у Києві впала частина сходів, що ведуть на платформу (фото)


Фото: з відкритих джерел


КиївВлада
Олексій Ігнатьєв



Вернуться назад