Последние новости

17:44
Технології перемоги: стань частиною сучасної армії дронів!
15:46
ЄС працює над виділенням додаткових 100 млн євро на зимову підтримку України
11:42
Ексдиректорка столичного ДОЗ Валентина Гінзбург прокоментувала своє звільнення
09:43
Аварійні відключення світла введено у 7 регіонах, – Міненерго
17:36
Від понеділка, 13 жовтня, змінять маршрути трамваїв та обмежать рух на вулицях у трьох районах Києва (схеми)
17:10
Київська Єврейська громада на Оболоні опублікувала заяву з приводу нападу 11 жовтня
15:04
За тиждень росія застосувала проти України понад 4,5 тисячі дронів, КАБів та ракет
09:35
Відкрито терміновий збір на FPV-дрони “Українського легіону”
17:05
У Києві автобус № 44 на два дні змінить маршрут (схема)
16:33
Муніципальна охорона Києва купить 100 китайських страйкбольних гвинтівок
13:02
Офіційно: Кличко звільнив Гінзбург з посади директора Департаменту охорони здоров’я КМДА
19:46
На вихідних у столиці ярмарки змінять рух низки автобусних та тролейбусних маршрутів
13:45
100 окрема механізована бригада ЗСУ запрошує на службу в підрозділах
11:44
росармія масовано атакувала 8 українських регіонів та Київ, у Запоріжжі вбито дитину
19:45
Пошкоджений обстрілом рф будинок на Відрадному проспекті, де стався обвал, додатково обстежать – КМДА
17:46
Київрада перенаправить на мобільні укриття півмільярда гривень, які РДА не використали на стаціонарні, – Кличко
13:46
У Студениках капітально ремонтуватимуть покриття трьох вулиць (адреси)
11:44
Детективи НАБУ провели обшуки у двох прокурорів Офісу Генпрокурора
19:45
На Вишгородщині засудили керівницю фірми за розкрадання бюджету на ремонті школи
15:46
У Дніпровському районі Києва утеплять фасади восьми будинків (адреси)
11:44
Три роки за ґратами: у Києві засудили чоловіка, який «замінував» будівлю суду у Дарницькому районі
19:45
Прем’єр Нідерландів відвідав Софійський собор у Києві й побачив те, що не щодня відкрите для українців (фото)
15:46
Зведення Генштабу: чверть боїв за добу точилися навколо Покровська
11:42
Столичні комунальники завершують заміну майже 1,5 км тепломереж у Печерському та Подільському районах
19:42
У ТЦК Київщини називають закиди про “мобілізацію кота” ворожою пропагандою (відео)
19:24
Нагляд за ремонтом Харківського шосе оцінили в 5,5 млн гривень
13:44
Генштаб ЗСУ підтвердив ураження заводу рф з виробництва вибухівки та комплексу з перевалки нафти і нафтопродуктів у Феодосії
18:02
“Ахіллес” у ТОП-5 Сил оборони!
17:16
У Києві в Міжнародному виставковому центрі тривають Дні адопції тварин (фото)
17:02
За паливо для автівок Муніципальної охорони Києва заплатять 3,5 млн гривень
Больше новостей

Киян закликають терміново підтримати петицію про гроші на безбар'єрність та безпеку дорожнього руху

Новости Киева
529
0
Громадські активісти майже зібрали необхідну кількість підписів під електронною петицією з вимогою від столичної влади виділити 3,57 млрд гривень на безбар'єрність, безпеку дорожнього руху і ремонт зношеної трамвайної інфраструктури.

Громадські активісти майже зібрали необхідну кількість підписів під електронною петицією з вимогою від столичної влади виділити 3,57 млрд гривень на безбар'єрність, безпеку дорожнього руху і ремонт зношеної трамвайної інфраструктури.


Про це KВ дізналася з електронної петиції №12695 “Бюджет 2024 року на безбар'єрність, безпеку дорожнього руху і ремонт зношеної трамвайної інфраструктури”, яка зібрала станом на 23 січня 2024 року 5216 підписів з 6000 необхідних для її розгляду місцевою владою.Підписуйтесь на “КиївВладу”


“У проекті бюджету Києва на 2024 рік відсутні в достатньому обсязі (а по деяким програм взагалі відсутні) кошти на визначені Стратегією розвитку Києва до 2025 року та Міською цільовою програмою приорітети міста – безбар'єрність, безпека дорожнього руху та ремонт зношеної інфраструктури громадського транспорту. У бюджет знову закладаються кошти на мільярдні багаторівневі автомобільні розв'язки та інші непотрібні зараз інфраструктурні проекти. При цьому десятки вулиць в Києві людина на кріслі колісному в принципі не може перетнути попри рішення Київради про облаштування наземних переходів. На більшості трамвайних ліній відсутні безбар'єрні трамвайні платформи, а колії знаходяться у жахливому стані, що не дозволяє запустити туди сучасні низькопідлогові трамваї. І на виправлення цих проблем кошти не закладено”, – сказано в преамбулі до петиції.
Слідкуйте за “КиївВладою” в Телеграм

Подписаться



“Тому ми, ГО "Пасажири Києва", вимагаємо внести до бюджету заходи по безбар'єрності, безпеці дорожнього руху і ремонту зношеної трамвайної інфраструктури на суму 3,57 млрд грн за рахунок зменшення непріоритетних видатків”, додають автори й викладають перелік статей видатків, на їх думку, вельми необхідних:


“Ремонт найбільш проблемних ділянок тротуарів, пониження бордюрного каменю на пішохідних переходах – +700 000,00 тис. грн
Розробка комплесних схем організації дорожнього руху – +200 000,00 тис. грн
Облаштування підвищених нерегульованих пішохідних переходів, кілець малого радіусу, “антикишень” та інших засобів заспокоєння дорожнього руху – +200 000,00 тис. грн
Організація виділених смуг для маршрутного транспорту, встановлення “кассельських” бордюрів на зупинках – +100 000,00 тис. грн
Будівництво світлофорних об'єктів – +55 000,00 тис. грн
Реконструкція світлофорних об'єктів – +90 000,00 тис. грн
Реконструкція трамвайної лінії по вул. Алма-Атинській у Дніпровському районі м. Києва – +25 000,00 тис. грн
Реконструкція та будівництво трамвайної лінії від вул. Гната Юри до ЗАТ “Кисневий завод” – +200 000,00 тис. грн
Реконструкція трамвайної лінії від вул. Милославської до Дарницького залізничного вокзалу – +500 000,00 тис. грн
Реконструкція трамвайної лінії по вул. Дмитрівській у Шевченківському районі м. Києва – +10 000,00 тис. грн
Реконструкція вулиці Глибочицької у Шевченківському районі м. Києва – +10 000,00 тис. грн
Капітальний/середній ремонт трамвайних ліній, що розташовані на відокремленому полотні – +700 000,00 тис. грн
Будівництво трамвайних платформ, що розташовані на трамвайних лініях на відокремленому полотні – +250 000,00 тис. грн
Будівництво “віденських” зупинок на трамвайних лініях, що суміщені з проїзною частиною – +50 000,00 тис. грн
Будівництво тролейбусної лінії по вул. Васильківській від Амурської площі до Голосіївської площі – +10 000,00 тис. грн
Будівництво велосипедної доріжки по веломаршруту “Солом'янка – Центр” в м. Києві – +30 000,00 тис. грн
Реконструкція аварійно-небезпечних перехресть та ділянок вулично-дорожньої мережі – +50 000,00 тис. грн
Придбання автобусів малої місткості – +100 000,00 тис. грн
Придбання спеціалізованої техніки КП "Київпастранс" – +78 000,00 тис. грн
Капітальні ремонти рухомого складу КП "Київпастранс" – +166 000,00 тис. грн
Будівництво мереж зовнішнього освітлення на наземних пішохідних переходах міста Києва та їх облаштування технічними засобами організації дорожнього руху – +50 000,00 тис. грн
Реконструкція транспортної розв'язки на перетині вулиці Богатирської з вулицею Полярною в Оболонському районі – -350,80 тис. грн.
Будівництво великої окружної дороги на ділянці від просп. Маршала Рокоссовського до вулиці Богатирської з будівництвом транспортної розв'язки в різних рівнях – -25,00 тис. грн.
Зменшення видатків для забезпечення фінансування інших програм і об'єктів – -3 198,20 тис. грн”.


Читайте: На трамвайній станції Шухевича у Києві впала частина сходів, що ведуть на платформу (фото)


Фото: з відкритих джерел


КиївВлада
Олексій Ігнатьєв

0 комментариев