Последние новости

17:47
Бучанські депутати проголосували за передачу будівлі місцевого дитсадку для облаштування відділку Нацполіції
15:44
У столиці цього тижня пройдуть традиційні сільськогосподарські ярмарки (локації)
09:43
Внаслідок атаки ворожих БпЛА у двох районах Київщини виникли пожежі
17:43
Через рішення судів Чернецький, обвинувачений у збуті наркотиків, не перебуває під арештом
15:35
На Київщині чоловік підірвав гранату, коли на виклик прибули поліцейські – п’ятеро поранених, дебошир загинув
10:41
Убивць полковника СБУ в Києві ліквідовано при затриманні – Василь Малюк
17:05
ЗСУ помстилися російським вбивцям однорічної дитини на Херсонщині
16:32
Метро Києва інвестує 1,1 млн гривень в одяг для співробітників
15:01
Миронівка витратить 1,2 млн гривень на дорожню розмітку
13:01
Микола Калашник: Київщина підписала у Римі важливий меморандум з гуманітарного розмінування
20:00
Родина королівських фазанів у Київському зоопарку поповнилась пухнастими пташенятами
17:44
Микола Калашник: У межах URC2025 відбулося підписання двостороннього Меморандуму про співпрацю між Київською ОДА та Enabel
13:44
Кличко: підозри Бондаренку й Кандибору це “театр абсурду”
09:42
У Києві запускають систему перехоплення ворожих безпілотників в рамках проєкту “Чисте небо”
19:40
Обстріл столиці 10 липня: у 5 будинках відновили електроенергію, ще в 5 – постачання газу
19:24
В Римі підписано угоду з ЄБРР про підготовку кредитного фінансування на 150 млн євро для модернізації метро, – Кличко
11:45
Микола Калашник: Робимо все можливе, щоб підприємцям було зручніше, простіше, вигідніше вести бізнес саме на Київщині
09:45
Наслідки для Києва від знищення зелених насаджень у цифрах і фактах
19:50
У Києві у формі відкритих даних оприлюднили інформацію про дитячі садочки
15:46
У KAN Development відзвітували про хід будівництва ЖК “Республіка”
19:46
Креатор-Буд прозвітував про будівництво елітного ЖК “Набережна вежа”
19:20
Керівника будфірми на Київщині судитимуть за ухилення від сплати понад 21 млн грн податків, – БЕБ
15:44
Переможцем інвестконкурсу на облаштування “Арт-центру” в Подільському районі визначено компанію, співвласниками якої є гвалтівник неповнолітніх дівчат і екс регіонал
13:22
Прокурори підозрюють киянина у втручанні в роботу сервісних центрів МВС
12:00
Киян застерігають: не лишайте тварин в авто у спеку!
19:45
У Тетіївській громаді 9 та 10 липня проведуть безкоштовні обстеження на туберкульоз, ВІЛ та гепатити
19:27
У Києві спіймала крадія рятувального приладдя
13:46
В Києві утворено комісію з обліку житла для біженців
17:04
На Київщині легковик зіткнувся з авто патрульних: двох поліцейських госпіталізували
15:28
На столичній Троєщині в озері Верхнє Вигурівське потонула жінка
Больше новостей

Киян закликають терміново підтримати петицію про гроші на безбар'єрність та безпеку дорожнього руху

Новости Киева
510
0
Громадські активісти майже зібрали необхідну кількість підписів під електронною петицією з вимогою від столичної влади виділити 3,57 млрд гривень на безбар'єрність, безпеку дорожнього руху і ремонт зношеної трамвайної інфраструктури.

Громадські активісти майже зібрали необхідну кількість підписів під електронною петицією з вимогою від столичної влади виділити 3,57 млрд гривень на безбар'єрність, безпеку дорожнього руху і ремонт зношеної трамвайної інфраструктури.


Про це KВ дізналася з електронної петиції №12695 “Бюджет 2024 року на безбар'єрність, безпеку дорожнього руху і ремонт зношеної трамвайної інфраструктури”, яка зібрала станом на 23 січня 2024 року 5216 підписів з 6000 необхідних для її розгляду місцевою владою.Підписуйтесь на “КиївВладу”


“У проекті бюджету Києва на 2024 рік відсутні в достатньому обсязі (а по деяким програм взагалі відсутні) кошти на визначені Стратегією розвитку Києва до 2025 року та Міською цільовою програмою приорітети міста – безбар'єрність, безпека дорожнього руху та ремонт зношеної інфраструктури громадського транспорту. У бюджет знову закладаються кошти на мільярдні багаторівневі автомобільні розв'язки та інші непотрібні зараз інфраструктурні проекти. При цьому десятки вулиць в Києві людина на кріслі колісному в принципі не може перетнути попри рішення Київради про облаштування наземних переходів. На більшості трамвайних ліній відсутні безбар'єрні трамвайні платформи, а колії знаходяться у жахливому стані, що не дозволяє запустити туди сучасні низькопідлогові трамваї. І на виправлення цих проблем кошти не закладено”, – сказано в преамбулі до петиції.
Слідкуйте за “КиївВладою” в Телеграм

Подписаться



“Тому ми, ГО "Пасажири Києва", вимагаємо внести до бюджету заходи по безбар'єрності, безпеці дорожнього руху і ремонту зношеної трамвайної інфраструктури на суму 3,57 млрд грн за рахунок зменшення непріоритетних видатків”, додають автори й викладають перелік статей видатків, на їх думку, вельми необхідних:


“Ремонт найбільш проблемних ділянок тротуарів, пониження бордюрного каменю на пішохідних переходах – +700 000,00 тис. грн
Розробка комплесних схем організації дорожнього руху – +200 000,00 тис. грн
Облаштування підвищених нерегульованих пішохідних переходів, кілець малого радіусу, “антикишень” та інших засобів заспокоєння дорожнього руху – +200 000,00 тис. грн
Організація виділених смуг для маршрутного транспорту, встановлення “кассельських” бордюрів на зупинках – +100 000,00 тис. грн
Будівництво світлофорних об'єктів – +55 000,00 тис. грн
Реконструкція світлофорних об'єктів – +90 000,00 тис. грн
Реконструкція трамвайної лінії по вул. Алма-Атинській у Дніпровському районі м. Києва – +25 000,00 тис. грн
Реконструкція та будівництво трамвайної лінії від вул. Гната Юри до ЗАТ “Кисневий завод” – +200 000,00 тис. грн
Реконструкція трамвайної лінії від вул. Милославської до Дарницького залізничного вокзалу – +500 000,00 тис. грн
Реконструкція трамвайної лінії по вул. Дмитрівській у Шевченківському районі м. Києва – +10 000,00 тис. грн
Реконструкція вулиці Глибочицької у Шевченківському районі м. Києва – +10 000,00 тис. грн
Капітальний/середній ремонт трамвайних ліній, що розташовані на відокремленому полотні – +700 000,00 тис. грн
Будівництво трамвайних платформ, що розташовані на трамвайних лініях на відокремленому полотні – +250 000,00 тис. грн
Будівництво “віденських” зупинок на трамвайних лініях, що суміщені з проїзною частиною – +50 000,00 тис. грн
Будівництво тролейбусної лінії по вул. Васильківській від Амурської площі до Голосіївської площі – +10 000,00 тис. грн
Будівництво велосипедної доріжки по веломаршруту “Солом'янка – Центр” в м. Києві – +30 000,00 тис. грн
Реконструкція аварійно-небезпечних перехресть та ділянок вулично-дорожньої мережі – +50 000,00 тис. грн
Придбання автобусів малої місткості – +100 000,00 тис. грн
Придбання спеціалізованої техніки КП "Київпастранс" – +78 000,00 тис. грн
Капітальні ремонти рухомого складу КП "Київпастранс" – +166 000,00 тис. грн
Будівництво мереж зовнішнього освітлення на наземних пішохідних переходах міста Києва та їх облаштування технічними засобами організації дорожнього руху – +50 000,00 тис. грн
Реконструкція транспортної розв'язки на перетині вулиці Богатирської з вулицею Полярною в Оболонському районі – -350,80 тис. грн.
Будівництво великої окружної дороги на ділянці від просп. Маршала Рокоссовського до вулиці Богатирської з будівництвом транспортної розв'язки в різних рівнях – -25,00 тис. грн.
Зменшення видатків для забезпечення фінансування інших програм і об'єктів – -3 198,20 тис. грн”.


Читайте: На трамвайній станції Шухевича у Києві впала частина сходів, що ведуть на платформу (фото)


Фото: з відкритих джерел


КиївВлада
Олексій Ігнатьєв

0 комментариев