Последние новости

15:46
Микола Калашник: Фундація Олени Зеленської відновила та облаштувала сучасне укриття у Кагарлицькому ліцеї
11:49
У Києві на вихідних ярмарки змінять рух низки автобусних та тролейбусних маршрутів
09:45
Ворог за добу втратив 1100 осіб та 7 танків, – Генштаб ЗСУ
19:44
Бучанська РДА на 1 млн гривень закупить дрони-камікадзе для Сил оборони України
19:20
На Гуляйпільському напрямку росіяни розстріляли п’ятьох українських захисників, які потрапили в полон
13:46
Київська ОДА долучилася до форуму «Безпечне освітнє середовище під час війни: політика і практика»
19:45
У Київ Мілітарі Хаб з початку року опрацьовано понад 2,7 тисячі звернень
17:44
Засновник KAN Ніконов назвав три причини, чому не планує будувати житло поза Києвом
15:45
На фронті надвечір 26 листопада зафіксовано 144 боєзіткнення, – Генштаб
11:47
В Плесеському за 4,3 млн гривень облаштують укриття в ліцеї
09:41
На Броварщині водій автомобіля Mitsubishi збив на смерть 19-річного пішохода
17:48
У столиці на два дні тролейбуси №№ 4, 26, 35 змінять маршрути (схеми)
13:44
НАБУ допускає, що власників анонімних ТГ-каналів “оплачують” бронюванням
17:46
У Броварах перевірили готовність комунальної техніки до зими: 42 одиниці техніки на чергуванні, ще 35 – у резерві
17:05
На території музею “Пирогів” збудують залізобетонні захисні споруди
11:02
За тиждень росія застосувала проти України тисячу КАБів та понад 60 ракет, – Зеленський
17:04
На заміну вибитих обстрілом вікон та дверей КПІ виділяють 34 млн гривень
16:32
Тернопіль: 33 людини вбив російський обстріл, серед них шестеро дітей
11:03
У День пам’яті жертв голодоморів – зупиніться у хвилині мовчання, запаліть свічку у вікні
19:40
У КиївЗоо азіатський олень успішно відновлюється після травми, отриманої внаслідок нічного обстрілу столиці 14 листопада
17:48
Зеленський закликав українців до чесної розмови та підтвердив обговорення пропозиції США щодо мирного врегулювання війни з росією
19:49
Жителів Києва і області попереджають про густий туман вночі та вранці 21 листопада
17:45
Столичній громаді повернута земельна ділянка вартістю 1,7 млн гривень у мікрорайоні Жуляни
13:46
Обухівська лікарня за 1.4 млн гривень купить гематологічний аналізатор
19:40
«Рух без бар’єрів»: у Славутичі розпочалися роботи на одному з ключових об’єктів безбар’єрного маршруту
19:20
У Білій Церкві виділять понад 412 млн гривень на розвиток медицини
19:50
Театр Франка закриває виставу «Пер Гюнт», всі кошти підуть на ЗСУ
17:51
У Білій Церкві проходить виставка малюнків на бересті “Берестяні фантазії”
11:45
Інтергал-Буд відзвітував про динаміку будівництва на об’єктах у листопаді
09:23
У Києві через прогнозовану негоду приспустили головний прапор України
Больше новостей

Киян закликають терміново підтримати петицію про гроші на безбар'єрність та безпеку дорожнього руху

Новости Киева
539
0
Громадські активісти майже зібрали необхідну кількість підписів під електронною петицією з вимогою від столичної влади виділити 3,57 млрд гривень на безбар'єрність, безпеку дорожнього руху і ремонт зношеної трамвайної інфраструктури.

Громадські активісти майже зібрали необхідну кількість підписів під електронною петицією з вимогою від столичної влади виділити 3,57 млрд гривень на безбар'єрність, безпеку дорожнього руху і ремонт зношеної трамвайної інфраструктури.


Про це KВ дізналася з електронної петиції №12695 “Бюджет 2024 року на безбар'єрність, безпеку дорожнього руху і ремонт зношеної трамвайної інфраструктури”, яка зібрала станом на 23 січня 2024 року 5216 підписів з 6000 необхідних для її розгляду місцевою владою.Підписуйтесь на “КиївВладу”


“У проекті бюджету Києва на 2024 рік відсутні в достатньому обсязі (а по деяким програм взагалі відсутні) кошти на визначені Стратегією розвитку Києва до 2025 року та Міською цільовою програмою приорітети міста – безбар'єрність, безпека дорожнього руху та ремонт зношеної інфраструктури громадського транспорту. У бюджет знову закладаються кошти на мільярдні багаторівневі автомобільні розв'язки та інші непотрібні зараз інфраструктурні проекти. При цьому десятки вулиць в Києві людина на кріслі колісному в принципі не може перетнути попри рішення Київради про облаштування наземних переходів. На більшості трамвайних ліній відсутні безбар'єрні трамвайні платформи, а колії знаходяться у жахливому стані, що не дозволяє запустити туди сучасні низькопідлогові трамваї. І на виправлення цих проблем кошти не закладено”, – сказано в преамбулі до петиції.
Слідкуйте за “КиївВладою” в Телеграм

Подписаться



“Тому ми, ГО "Пасажири Києва", вимагаємо внести до бюджету заходи по безбар'єрності, безпеці дорожнього руху і ремонту зношеної трамвайної інфраструктури на суму 3,57 млрд грн за рахунок зменшення непріоритетних видатків”, додають автори й викладають перелік статей видатків, на їх думку, вельми необхідних:


“Ремонт найбільш проблемних ділянок тротуарів, пониження бордюрного каменю на пішохідних переходах – +700 000,00 тис. грн
Розробка комплесних схем організації дорожнього руху – +200 000,00 тис. грн
Облаштування підвищених нерегульованих пішохідних переходів, кілець малого радіусу, “антикишень” та інших засобів заспокоєння дорожнього руху – +200 000,00 тис. грн
Організація виділених смуг для маршрутного транспорту, встановлення “кассельських” бордюрів на зупинках – +100 000,00 тис. грн
Будівництво світлофорних об'єктів – +55 000,00 тис. грн
Реконструкція світлофорних об'єктів – +90 000,00 тис. грн
Реконструкція трамвайної лінії по вул. Алма-Атинській у Дніпровському районі м. Києва – +25 000,00 тис. грн
Реконструкція та будівництво трамвайної лінії від вул. Гната Юри до ЗАТ “Кисневий завод” – +200 000,00 тис. грн
Реконструкція трамвайної лінії від вул. Милославської до Дарницького залізничного вокзалу – +500 000,00 тис. грн
Реконструкція трамвайної лінії по вул. Дмитрівській у Шевченківському районі м. Києва – +10 000,00 тис. грн
Реконструкція вулиці Глибочицької у Шевченківському районі м. Києва – +10 000,00 тис. грн
Капітальний/середній ремонт трамвайних ліній, що розташовані на відокремленому полотні – +700 000,00 тис. грн
Будівництво трамвайних платформ, що розташовані на трамвайних лініях на відокремленому полотні – +250 000,00 тис. грн
Будівництво “віденських” зупинок на трамвайних лініях, що суміщені з проїзною частиною – +50 000,00 тис. грн
Будівництво тролейбусної лінії по вул. Васильківській від Амурської площі до Голосіївської площі – +10 000,00 тис. грн
Будівництво велосипедної доріжки по веломаршруту “Солом'янка – Центр” в м. Києві – +30 000,00 тис. грн
Реконструкція аварійно-небезпечних перехресть та ділянок вулично-дорожньої мережі – +50 000,00 тис. грн
Придбання автобусів малої місткості – +100 000,00 тис. грн
Придбання спеціалізованої техніки КП "Київпастранс" – +78 000,00 тис. грн
Капітальні ремонти рухомого складу КП "Київпастранс" – +166 000,00 тис. грн
Будівництво мереж зовнішнього освітлення на наземних пішохідних переходах міста Києва та їх облаштування технічними засобами організації дорожнього руху – +50 000,00 тис. грн
Реконструкція транспортної розв'язки на перетині вулиці Богатирської з вулицею Полярною в Оболонському районі – -350,80 тис. грн.
Будівництво великої окружної дороги на ділянці від просп. Маршала Рокоссовського до вулиці Богатирської з будівництвом транспортної розв'язки в різних рівнях – -25,00 тис. грн.
Зменшення видатків для забезпечення фінансування інших програм і об'єктів – -3 198,20 тис. грн”.


Читайте: На трамвайній станції Шухевича у Києві впала частина сходів, що ведуть на платформу (фото)


Фото: з відкритих джерел


КиївВлада
Олексій Ігнатьєв

0 комментариев