У Київській області повноцінно запрацювала телефонна служба 112. Лінія є альтернативою службам 101, 102, 103 та 104, даючи можливість громадянам не телефонувати до кожної служби окремо.
У Київській області повноцінно запрацювала телефонна служба 112. Лінія є альтернативою службам 101, 102, 103 та 104, даючи можливість громадянам не телефонувати до кожної служби окремо.
Про це, як передає KВ, йдеться в повідомленні ГУ Нацполіції України.
Підписуйтесь на “КиївВладу”
Як повідомив очільник МВС Ігор Клименко, 112 – це “єдине вікно” для звернення громадян, які опинилися у надзвичайній ситуації. Воно використовується як альтернатива гарячим лініям 101, 102, 103 та 104, дозволяючи не витрачати час на те, щоб дзвонити у кожну службу окремо.
Слідкуйте за “КиївВладою” в Телеграм
Подписаться
Клименко зауважив, впровадження єдиного номера виклику екстрених служб розпочалося з Києва.
“Майже за три місяці роботи надійшло понад 167 тисяч викликів. Найчастіше дзвінки скеровувалися до Національної поліції України”, – зазначив він.
Також на лінію можуть звернутися і люди з порушенням слуху чи мовлення. Перекладачі жестової мови служби 112 опрацювали понад 2 тисячі таких звернень з 1 липня 2023 року.
Нагадаємо, у липні 2023 року МВС у повному обсязі впровадило службу 112 у столиці. Номер єдиний для всіх надзвичайних ситуацій. Надалі службу запровадять в усіх містах-мільйонниках, а згодом по всій території держави.
Читайте: У Києві працює єдиний номер 112 для всіх надзвичайних ситуацій
Фото: відкриті джерела, ГУ Нацполіції України
КиївВлада
Олександр Попов