За два тижні роботи громадської приймальні оболонці скаржились в основному на проблеми в ЖКГ.
Про це KV стало відомо із повідомлення правозахисника Олексія Шевчука у Facebook. Подписывайтесь на новости “КиевVласть”
“Суб’єктивний рейтинг проблем Оболонського району виглядає так: благоустрій (дитячі майданчики, погане дорожнє покриття, ями), самовільне перепланування, відсутність водопостачання, проблеми в роботі ліфтів, демонтаж шлагбаума, проблеми з вивезенням сміття”, – про це на своїй сторінці у Facebook написав правозахисник Олексій Шевчук.
Подписывайтесь на новости “КиевVласть” в Телеграм
Подписаться
Автор допису стверджує, що частину цих питань можна закрити одразу, деякі потребують додаткового фінансування.
“Деякі з перелічених проблем можна вирішити хоч завтра (було б бажання відповідальних органів), деякі потребують часу і грошей. Але всі вони в будь-якому випадку мають вирішуватися! Ненормально, коли літні люди щодня піднімаються на 5-й поверх пішки, роками відвойовують своє право на гарячу воду або безпечний під’їзд”.
Такi висновки були зробленi на основi багатьох звернень мешканцiв Оболонi до приймальнi Шевчука.
“Всі звернення беремо на контроль, надаємо юридичну допомогу, консультуємо, пишемо звернення і, якщо буде необхідно, будемо відстоювати права людей в судах. Бо місто — це сервіс. Люди повинні отримувати якісні послуги, адже сплачують за них немалі податки”.
Для оболонців, які бажають подати звернення, активіст залишив контакти.
Приймальня: Оболонська набережна, 7, корпус 1, офіс 19.
Графік роботи: пн-пт з 09:00 до 18:00.
Прийом громадян юристами: з 10:00 до 16:00.
Гаряча лінія: +38 098 112 63 26.
Електронна пошта:
[email protected]Нагадаємо, на Оболоні активісти замалювали назви Telegram-каналів, які продають наркотики.
Фото: Facebook-сторінка Олексія ШевчукаКиевVласть
Олексій Вєтров