Последние новости

19:42
Два нових трамвайних вагони вже курсують на столичному маршруті № 27 (фото)
17:44
5 поверх онкодиспансеру Київщини відремонтують за 3,8 млн гривень
13:44
Настає вирішальний час для дипломатії у перемовинах про війну та мир – ЄС
11:46
СБС у листопаді уразили майже 24 тис. ворожих цілей
17:04
Зеленський призначив Маркарову радником з питань відбудови та інвестицій
13:49
Де в Києві знайти “dark academia”: гід старими бібліотеками, таємничими двориками та місцями, що надихають
18:55
У Боярській громаді внаслідок нічної атаки рф загинула людина
17:07
Зеленський оновив склад делегації для переговорів з США та представниками рф
13:45
Фастів без світла: погрітися та підзарядитися містяни можуть у міськраді, школах і Палаці культури
11:01
Близько тисячі осіб та 16 одиниць бронетехніки – у Генштабі навели дані про втрати окупантів за добу
19:49
Від суботи частково обмежать рух на з’їзді з Богатирської в напрямку Великої кільцевої
15:46
Микола Калашник: Фундація Олени Зеленської відновила та облаштувала сучасне укриття у Кагарлицькому ліцеї
11:49
У Києві на вихідних ярмарки змінять рух низки автобусних та тролейбусних маршрутів
09:45
Ворог за добу втратив 1100 осіб та 7 танків, – Генштаб ЗСУ
19:44
Бучанська РДА на 1 млн гривень закупить дрони-камікадзе для Сил оборони України
19:20
На Гуляйпільському напрямку росіяни розстріляли п’ятьох українських захисників, які потрапили в полон
13:46
Київська ОДА долучилася до форуму «Безпечне освітнє середовище під час війни: політика і практика»
19:45
У Київ Мілітарі Хаб з початку року опрацьовано понад 2,7 тисячі звернень
17:44
Засновник KAN Ніконов назвав три причини, чому не планує будувати житло поза Києвом
15:45
На фронті надвечір 26 листопада зафіксовано 144 боєзіткнення, – Генштаб
11:47
В Плесеському за 4,3 млн гривень облаштують укриття в ліцеї
09:41
На Броварщині водій автомобіля Mitsubishi збив на смерть 19-річного пішохода
17:48
У столиці на два дні тролейбуси №№ 4, 26, 35 змінять маршрути (схеми)
13:44
НАБУ допускає, що власників анонімних ТГ-каналів “оплачують” бронюванням
17:46
У Броварах перевірили готовність комунальної техніки до зими: 42 одиниці техніки на чергуванні, ще 35 – у резерві
17:05
На території музею “Пирогів” збудують залізобетонні захисні споруди
11:02
За тиждень росія застосувала проти України тисячу КАБів та понад 60 ракет, – Зеленський
17:04
На заміну вибитих обстрілом вікон та дверей КПІ виділяють 34 млн гривень
16:32
Тернопіль: 33 людини вбив російський обстріл, серед них шестеро дітей
11:03
У День пам’яті жертв голодоморів – зупиніться у хвилині мовчання, запаліть свічку у вікні
Больше новостей

“Велике будівництво” Зеленського з 2022 року відмовляється від поточних середніх ремонтів

Новости Киева
296
0
Починаючи з 2022 року, набирає чинності ДСТУ 8747, що означає відмову Служб автомобільних доріг у всіх нових дорожніх проєктах від практики поточного середнього ремонту. Таким чином, із наступного року на дорогах проходитимуть два типи ремонтів: капітальний і поточний.

Починаючи з 2022 року, набирає чинності ДСТУ 8747, що означає відмову Служб автомобільних доріг у всіх нових дорожніх проєктах від практики поточного середнього ремонту. Таким чином, із наступного року на дорогах проходитимуть два типи ремонтів: капітальний і поточний.
Про це KV стало відомо з повідомлення пресслужби "Укравтодор" у Facebook.

Подписывайтесь на новости “КиевVласть”
Як зазначається, суттєва частка дорожньої мережі була побудована ще в радянські часи, ці автошляхи не розраховані на сучасні транспортні навантаження.
“З 2008-го, коли змінилися будівельні норми, мережа доріг не відновлювалася масово капітальним ремонтом. Замість нього широко застосовувався поточний середній ремонт. Якщо норматив від капітального ремонту вимагає обов’язкове укріплення основи дороги, то при поточному середньому це рішення залишається за замовником”, – пояснили в Укравтодорі.
Зі стартом програми президента Володимира Зеленського “Велике будівництво” у 2020 році Укравтодор посилив контроль за об’єктами поточного середнього ремонту – понад 80% об’єктів були наближені за своєю структурою до капітального ремонту. Зокрема, кожен проєкт поточного середнього ремонту проходив Секцію 5 “Проєктування автомобільних доріг та мостів” Науково-технічної ради ДП “ДерждорНДІ”.
Подписывайтесь на новости “КиевVласть” в Телеграм

Подписаться

В Агентстві навели результати дослідження ініціативи CoST Ukraine, яке встановило, що низка автошляхів, які нещодавно були відновлені або на той момент перебували в роботі, вже мають дефекти – тріщини, колійність і вибоїни.
Служби автомобільних доріг у цих областях зобов’язали підрядників ліквідувати за свій кошт виявлені пошкодження у межах гарантійного обслуговування, а якщо ділянка ще не здана у експлуатацію — терміново виправити виявлені недоліки. Переважна більшість об’єктів, де виявлено дефекти, оновлювались за старими проєктами поточного середнього ремонту, які не передбачали укріплення дорожньої основи та посилення несної здатності дороги.
“Ми вдячні ініціативі CoST за проведене обстеження, адже воно вкотре показало, що практика поточного середнього ремонту себе вичерпала. Зокрема і через те, що усі дорожні проєкти “Великого будівництва” з початку 2020 року максимально наближені до рівня капітального ремонту. Суспільний контроль, взаємодія влади та громадськості є ефективним способом покращення якості робіт”, – йдеться в пості Укравтодору.
Нагадаємо, раніше заступник голови Офісу президента, координатор “Великого будівництва” Кирило Тимошенко заявив, що за 2021 рік будуть побудовані та відновлені рекордні 6500 км автодоріг та 245 штучних споруд.Читайте: Шар асфальту під час “Великого будівництва” доріг неможливо зменшити навіть на міліметр – Тимошенко
Фото: Укравтодор
КиевVласть
Олексій Вєтров

0 комментариев