Последние новости

08:41
У столиці відзвітували про обробку доріг протиожеледними засобами
18:45
НАБУ скерувало справу Януковича про “Межигір'я” до суду
16:45
Державний борг України наближається до позначки 80% ВВП, - нардеп
12:45
НСЗУ оголосила про початок контрактування медзакладів на меддопомогу за спрощеною формою
19:45
Школи Бучанської громади отримали більше чотирьохсот ноутбуків
18:45
В Гостомелі відремонтували скандальну котельню багатоквартирного будинку
16:47
Внаслідок ракетного удару пошкоджена енергетична інфраструктура у трьох областях
08:42
На Дніпропетровщині один загиблий, троє поранених: росіяни ударили трьома ракетами по “АрселорМіттал Кривий Ріг”
17:01
На Київщині продовжили дію комендантської години до 11 грудня
16:30
У разі надзвичайної ситуації пункти обігріву в Києві перейдуть в режим цілодобової роботи, - Кличко
08:25
У разі блекауту в Києві більшість бюветів переключать на живлення від генераторів (перелік)
17:02
Київський зоопарк отримав понад тонну корму для тварин у якості благодійної допомоги
16:30
Графіті Бенксі, зрізане в Гостомелі, знаходиться в управлінні поліції Київщини, - Нєбитов (фото)
12:01
У Деснянському районі столиці в ДТП загинуло двоє людей (фото)
08:25
У Києві в разі нових ударів по інфраструктурі працюватимуть окремі ринки, магазини та ТРЦ (посилання на перелік)
19:45
Цьогоріч День Святого Миколая все ще святкується 19 грудня, але Різдво Христово можно відзначати і 25 грудня, - ПЦУ
16:45
На Київщині засновника благодійного фонду зі спільниками підозрюють у продажі гумдопомоги на 800 тисяч гривень
14:46
У Києві 3 грудня ярмарки змінять роботу низки автобусних маршрутів (схеми)
10:51
У КМДА наголосили, що обстеження на ВІЛ у столиці залишаються доступними попри воєнний стан
19:50
“Київпастранс” витратить 3 млн гривень на скло для трамваїв
19:41
АМКУ лобіює подвійне зменшення відшкодувань, які монополісти та олігархи мають сплачувати потерпілим українцям
14:45
“Енергоатом” звільнив головного інженера Запорізької АЕС через його зрадницьку діяльність
19:50
“Резиденція св. Миколая” у Великій лаврській дзвіниці буде і цієї зими, запрацює 1 грудня 2022
18:52
Для початкової школи Гірської громади закупили ноутбуки
14:55
Нардеп Льовочкіна вирішила скласти депутатські повноваження
10:44
На цьому тижні Рада планує об'єднати Мінінфраструктури та Мінрегіон в одне міністерство, а Кубракова зробити віце-прем'єром - нардеп Железняк
22:20
Глава ФБУ Шевченко сепаратисту Бєдовому: “Будеш відповідати за все, що накоїв і наговорив”
17:00
У Києві жінка ледве не народила у ліфті
14:43
На ремонт “мосту Кличка” готуються витратити понад 3 млн гривень
10:51
Минулої доби на східному напрямку було збито два літака окупантів
Больше новостей

“Велике будівництво” Зеленського з 2022 року відмовляється від поточних середніх ремонтів

Новости Киева
107
0
Починаючи з 2022 року, набирає чинності ДСТУ 8747, що означає відмову Служб автомобільних доріг у всіх нових дорожніх проєктах від практики поточного середнього ремонту. Таким чином, із наступного року на дорогах проходитимуть два типи ремонтів: капітальний і поточний.

Починаючи з 2022 року, набирає чинності ДСТУ 8747, що означає відмову Служб автомобільних доріг у всіх нових дорожніх проєктах від практики поточного середнього ремонту. Таким чином, із наступного року на дорогах проходитимуть два типи ремонтів: капітальний і поточний.
Про це KV стало відомо з повідомлення пресслужби "Укравтодор" у Facebook.

Подписывайтесь на новости “КиевVласть”
Як зазначається, суттєва частка дорожньої мережі була побудована ще в радянські часи, ці автошляхи не розраховані на сучасні транспортні навантаження.
“З 2008-го, коли змінилися будівельні норми, мережа доріг не відновлювалася масово капітальним ремонтом. Замість нього широко застосовувався поточний середній ремонт. Якщо норматив від капітального ремонту вимагає обов’язкове укріплення основи дороги, то при поточному середньому це рішення залишається за замовником”, – пояснили в Укравтодорі.
Зі стартом програми президента Володимира Зеленського “Велике будівництво” у 2020 році Укравтодор посилив контроль за об’єктами поточного середнього ремонту – понад 80% об’єктів були наближені за своєю структурою до капітального ремонту. Зокрема, кожен проєкт поточного середнього ремонту проходив Секцію 5 “Проєктування автомобільних доріг та мостів” Науково-технічної ради ДП “ДерждорНДІ”.
Подписывайтесь на новости “КиевVласть” в Телеграм

Подписаться

В Агентстві навели результати дослідження ініціативи CoST Ukraine, яке встановило, що низка автошляхів, які нещодавно були відновлені або на той момент перебували в роботі, вже мають дефекти – тріщини, колійність і вибоїни.
Служби автомобільних доріг у цих областях зобов’язали підрядників ліквідувати за свій кошт виявлені пошкодження у межах гарантійного обслуговування, а якщо ділянка ще не здана у експлуатацію — терміново виправити виявлені недоліки. Переважна більшість об’єктів, де виявлено дефекти, оновлювались за старими проєктами поточного середнього ремонту, які не передбачали укріплення дорожньої основи та посилення несної здатності дороги.
“Ми вдячні ініціативі CoST за проведене обстеження, адже воно вкотре показало, що практика поточного середнього ремонту себе вичерпала. Зокрема і через те, що усі дорожні проєкти “Великого будівництва” з початку 2020 року максимально наближені до рівня капітального ремонту. Суспільний контроль, взаємодія влади та громадськості є ефективним способом покращення якості робіт”, – йдеться в пості Укравтодору.
Нагадаємо, раніше заступник голови Офісу президента, координатор “Великого будівництва” Кирило Тимошенко заявив, що за 2021 рік будуть побудовані та відновлені рекордні 6500 км автодоріг та 245 штучних споруд.Читайте: Шар асфальту під час “Великого будівництва” доріг неможливо зменшити навіть на міліметр – Тимошенко
Фото: Укравтодор
КиевVласть
Олексій Вєтров

0 комментариев