Последние новости

17:04
На Київщині легковик зіткнувся з авто патрульних: двох поліцейських госпіталізували
15:28
На столичній Троєщині в озері Верхнє Вигурівське потонула жінка
17:04
ЗСУ вдарили по об’єкту ВПК в Чебоксарах, де виробляють компоненти для ракет і БпЛА
16:32
100 ОМБ ЗСУ запрошує на службу в підрозділах – долучайся до “Сталевої Сотки”
16:02
У Славутичі готуються ремонтувати «Кіноконцертний комплекс»
15:03
У столиці з 5 липня змінили маршрути трьох автобусів (схеми)
11:01
Сили оборони за добу зменшили армію рф на понад тисячу осіб 56 артсистем
19:41
Громадська антикорупційна рада при Міноборони наполягає на необхідності доопрацювати законопроєкти Defence City
19:20
Начальник Київської ОВА Микола Калашник привітав з Днем Національної поліції України
13:46
У Києві планують протиаварійний ремонт шляхопроводу на Наддніпрянському шосе
09:43
На Київщині внаслідок масованої атаки ворога пошкоджені будівлі у трьох районах
19:45
У столичному Літературному сквері після ремонту відновили роботу фонтана
19:23
Київ інвестує 320 млн гривень в програму енергоефективності будинків “70/30”
15:44
Метро Києва витратить 9,6 млн євро на модернізацію системи телемеханіки
19:43
Вибухи біля Житомира: щонайменше двоє людей загинуло, 15 – отримали поранення
15:44
Генштаб: Сили оборони України надвечір середи мали 76 боїв з росармією
19:50
Відбулася нарада з питань реалізації ветеранської політики та соціального захисту населення у Бучанському районі, – КОВА
17:44
Заступниця голови КОДА провела нараду з бюджетних питань з головами громад Обухівського району
15:44
Орендоване житло та прописка в гуртожитку – декларація начальниці туристичного управління КМДА
11:41
Девелопер Alliance Novobud прозвітував про хід будівництва у червні
19:46
Заступник міністра енергетики відмовився надати інформацію НАБУ про міжнародну допомогу у сфері енергетики
15:46
У центрі Києва збудують паркінг на 300 місць біля Свято-Михайлівської лікарні
09:43
У Славутичі сьогодні проводитимуть перевірку можливостей оповіщення населення усіма можливими засобами
17:03
“Мураха” на півтонни: до використання в ЗСУ допустили новий безпілотний наземний комплекс
16:28
Добровільний рекрутинг до ЗСУ: діє 1 центр рекрутингу Сухопутних військ
13:01
У ЗСУ підтвердили ураження складів боєприпасів у Брянській області рф
15:02
У Криму знищено ворожий ЗГРК “Панцир-С1” та три гелікоптери
11:37
Київський міський голова та КМВА привітали містян з Днем Конституції
09:36
До Києва приїхав Анджей Дуда
19:45
У центрі Києві 28 червня обмежать рух машин та змінять маршрути громадського транспорту (схеми)
Больше новостей

“Велике будівництво” Зеленського з 2022 року відмовляється від поточних середніх ремонтів

Новости Киева
255
0
Починаючи з 2022 року, набирає чинності ДСТУ 8747, що означає відмову Служб автомобільних доріг у всіх нових дорожніх проєктах від практики поточного середнього ремонту. Таким чином, із наступного року на дорогах проходитимуть два типи ремонтів: капітальний і поточний.

Починаючи з 2022 року, набирає чинності ДСТУ 8747, що означає відмову Служб автомобільних доріг у всіх нових дорожніх проєктах від практики поточного середнього ремонту. Таким чином, із наступного року на дорогах проходитимуть два типи ремонтів: капітальний і поточний.
Про це KV стало відомо з повідомлення пресслужби "Укравтодор" у Facebook.

Подписывайтесь на новости “КиевVласть”
Як зазначається, суттєва частка дорожньої мережі була побудована ще в радянські часи, ці автошляхи не розраховані на сучасні транспортні навантаження.
“З 2008-го, коли змінилися будівельні норми, мережа доріг не відновлювалася масово капітальним ремонтом. Замість нього широко застосовувався поточний середній ремонт. Якщо норматив від капітального ремонту вимагає обов’язкове укріплення основи дороги, то при поточному середньому це рішення залишається за замовником”, – пояснили в Укравтодорі.
Зі стартом програми президента Володимира Зеленського “Велике будівництво” у 2020 році Укравтодор посилив контроль за об’єктами поточного середнього ремонту – понад 80% об’єктів були наближені за своєю структурою до капітального ремонту. Зокрема, кожен проєкт поточного середнього ремонту проходив Секцію 5 “Проєктування автомобільних доріг та мостів” Науково-технічної ради ДП “ДерждорНДІ”.
Подписывайтесь на новости “КиевVласть” в Телеграм

Подписаться

В Агентстві навели результати дослідження ініціативи CoST Ukraine, яке встановило, що низка автошляхів, які нещодавно були відновлені або на той момент перебували в роботі, вже мають дефекти – тріщини, колійність і вибоїни.
Служби автомобільних доріг у цих областях зобов’язали підрядників ліквідувати за свій кошт виявлені пошкодження у межах гарантійного обслуговування, а якщо ділянка ще не здана у експлуатацію — терміново виправити виявлені недоліки. Переважна більшість об’єктів, де виявлено дефекти, оновлювались за старими проєктами поточного середнього ремонту, які не передбачали укріплення дорожньої основи та посилення несної здатності дороги.
“Ми вдячні ініціативі CoST за проведене обстеження, адже воно вкотре показало, що практика поточного середнього ремонту себе вичерпала. Зокрема і через те, що усі дорожні проєкти “Великого будівництва” з початку 2020 року максимально наближені до рівня капітального ремонту. Суспільний контроль, взаємодія влади та громадськості є ефективним способом покращення якості робіт”, – йдеться в пості Укравтодору.
Нагадаємо, раніше заступник голови Офісу президента, координатор “Великого будівництва” Кирило Тимошенко заявив, що за 2021 рік будуть побудовані та відновлені рекордні 6500 км автодоріг та 245 штучних споруд.Читайте: Шар асфальту під час “Великого будівництва” доріг неможливо зменшити навіть на міліметр – Тимошенко
Фото: Укравтодор
КиевVласть
Олексій Вєтров

0 комментариев