Последние новости

20:45
Німеччина закупить дрони для Сил оборони та передасть спецавто для Києва – Кличко
17:45
КМДА обіцяє диспетчерські для укриттів для гарантованого доступу
13:24
У столиці 20 вересня частково обмежуватимуть рух вулицею Тепловозною (схема)
11:45
Перша леді України, Президентка Європарламенту та голова КОДА відвідали один з навчальних закладів на Київщині, де завершено модернізацію харчблока
19:45
У ніч на 18 вересня на столичній Троєщині промиватимуть водопровідні мережі (адреси)
19:22
Київський обласний центр підготовки до нацспротиву замовив модульне укриття
11:40
Парламент схвалив у другому читанні законопроєкт про Військового омбудсмана
09:46
Бородянка спрямовує 5,5 млн гривень на мобільне укриття
19:49
На столичному автовокзалі з’явився мурал українським рятувальникам (фото, відео)
13:46
Столична прокуратура вимагає повернути 3 млн гривень за неякісний ремонт стадіону в Дарницькому районі
19:46
На Київщині авто збило пішохода: потерпілого госпіталізували
09:42
За добу армія рф втратила 910 осіб та 323 БПЛА, – Генштаб ЗСУ
18:21
На Київщині відновили пошкоджену вибухами залізницю на дільниці Васильків — Боярка (фото)
17:03
Дрони ГУР знищили російський ЗРК “Бук” та атакували завод в Пермському краї рф
13:28
Вибухи на залізниці у Фастівському районі: на ключових напрямках додано автобусні маршрути
11:03
Київські трамвайники увійшли до пʼятірки кращих на чемпіонаті світу з водіння у Відні (фото)
17:06
На Оболоні та Троєщині за 37,5 млн гривень відремонтують насосні станції
15:02
У Святопетрівському відбувся тренінг із молодіжної політики
09:04
Принц Гаррі у Києві відвідав місця російських атак та поспілкувався з ветеранами (фото)
19:46
Всесвітній день прибирання стане стартом місячника благоустрою у Києві
15:43
Відбулося засідання регіонального оперативного штабу з підготовки Київщини до осінньо-зимового періоду
13:44
Уряд обіцяє в Програмі дій на 2025 рік безпеку і соціалку
09:43
Ворог за добу втратив 890 осіб, 2 РСЗВ та 40 артсистем, – Генштаб ЗСУ
19:45
У столиці на два дні обмежать рух Гостомельським шосе (схема)
15:45
Від початку доби найбільше боєзіткнень відбулося на Покровському, Новопавлівському та Лиманському напрямках, – Генштаб ЗСУ
19:44
На вулиці Івана Виговського у Подільському районі облаштували сквер замість МАФів (фото)
09:44
Унаслідок ворожої атаки на Вишгородщині пошкоджено будинок
08:00
Гучна справа: забудовницю Молчанову та екснардепа Іванющенко можуть покарати за привласнення земель ринку “Столичний”
09:40
Начальник КМВА надав КП “Конча-Заспа” дозвіл на використання природних ресурсів Голосіївського нацпарку
19:47
Владу Києва закликають не продавати “Житній ринок”
Больше новостей

“Велике будівництво” Зеленського з 2022 року відмовляється від поточних середніх ремонтів

Новости Киева
278
0
Починаючи з 2022 року, набирає чинності ДСТУ 8747, що означає відмову Служб автомобільних доріг у всіх нових дорожніх проєктах від практики поточного середнього ремонту. Таким чином, із наступного року на дорогах проходитимуть два типи ремонтів: капітальний і поточний.

Починаючи з 2022 року, набирає чинності ДСТУ 8747, що означає відмову Служб автомобільних доріг у всіх нових дорожніх проєктах від практики поточного середнього ремонту. Таким чином, із наступного року на дорогах проходитимуть два типи ремонтів: капітальний і поточний.
Про це KV стало відомо з повідомлення пресслужби "Укравтодор" у Facebook.

Подписывайтесь на новости “КиевVласть”
Як зазначається, суттєва частка дорожньої мережі була побудована ще в радянські часи, ці автошляхи не розраховані на сучасні транспортні навантаження.
“З 2008-го, коли змінилися будівельні норми, мережа доріг не відновлювалася масово капітальним ремонтом. Замість нього широко застосовувався поточний середній ремонт. Якщо норматив від капітального ремонту вимагає обов’язкове укріплення основи дороги, то при поточному середньому це рішення залишається за замовником”, – пояснили в Укравтодорі.
Зі стартом програми президента Володимира Зеленського “Велике будівництво” у 2020 році Укравтодор посилив контроль за об’єктами поточного середнього ремонту – понад 80% об’єктів були наближені за своєю структурою до капітального ремонту. Зокрема, кожен проєкт поточного середнього ремонту проходив Секцію 5 “Проєктування автомобільних доріг та мостів” Науково-технічної ради ДП “ДерждорНДІ”.
Подписывайтесь на новости “КиевVласть” в Телеграм

Подписаться

В Агентстві навели результати дослідження ініціативи CoST Ukraine, яке встановило, що низка автошляхів, які нещодавно були відновлені або на той момент перебували в роботі, вже мають дефекти – тріщини, колійність і вибоїни.
Служби автомобільних доріг у цих областях зобов’язали підрядників ліквідувати за свій кошт виявлені пошкодження у межах гарантійного обслуговування, а якщо ділянка ще не здана у експлуатацію — терміново виправити виявлені недоліки. Переважна більшість об’єктів, де виявлено дефекти, оновлювались за старими проєктами поточного середнього ремонту, які не передбачали укріплення дорожньої основи та посилення несної здатності дороги.
“Ми вдячні ініціативі CoST за проведене обстеження, адже воно вкотре показало, що практика поточного середнього ремонту себе вичерпала. Зокрема і через те, що усі дорожні проєкти “Великого будівництва” з початку 2020 року максимально наближені до рівня капітального ремонту. Суспільний контроль, взаємодія влади та громадськості є ефективним способом покращення якості робіт”, – йдеться в пості Укравтодору.
Нагадаємо, раніше заступник голови Офісу президента, координатор “Великого будівництва” Кирило Тимошенко заявив, що за 2021 рік будуть побудовані та відновлені рекордні 6500 км автодоріг та 245 штучних споруд.Читайте: Шар асфальту під час “Великого будівництва” доріг неможливо зменшити навіть на міліметр – Тимошенко
Фото: Укравтодор
КиевVласть
Олексій Вєтров

0 комментариев